Teleassistència domiciliària

La teleassistència domiciliària és un servici d’atenció domiciliària per telèfon, que funciona amb un equip de comunicació  informàtic específic ubicat en un centre d’atenció i en l'adreça dels usuaris. El sistema els permet, només polsant el botó d’un polsador portàtil, entrar en contacte verbal mans lliures les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any amb el centre d'atenció, que està atés per personal especialitzat per a donar una resposta adequada al problema de què es tracte, ja siga per si mateix o mobilitzant altres recursos humans o materials, de l’usuari o existents en la comunitat.

 

El Servei de Benestar Social presta el servei de teleassistència domiciliària en col·laboració amb els municipis de la província sense que supose cap cost per a l’usuari.

 

Ací podeu descarregar-vos:

Reglament que regula el servici

Modificació del reglament (BOP de 5 de febrer 2016)

 

NOTA INFORMATIVA: Canvi en dades fiscals

 

Documentació:

- Sol·licitud de teleassistència domiciliària

- Informe social

- Autorització a l'empresa

- Contactes de la persona usuària

- Consentiment informat

- Comunicació canvi de domicili

- Comunicació de baixa

- Comunicació de desistiment

 

 

 

Si necessiteu més informació, podeu consultar les preguntes freqüents.