Teleassistència domiciliària
La teleassistència domiciliària és un servici d’atenció domiciliària per telèfon, que funciona amb un equip de comunicació informàtic específic ubicat en un centre d’atenció i en l'adreça dels usuaris. El sistema els permet, només polsant el botó d’un polsador portàtil, entrar en contacte verbal mans lliures les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any amb el centre d'atenció, que està atés per personal especialitzat per a donar una resposta adequada al problema de què es tracte, ja siga per si mateix o mobilitzant altres recursos humans o materials, de l’usuari o existents en la comunitat.
El Servei de Benestar Social presta el servei de teleassistència domiciliària en col·laboració amb els municipis de la província sense que supose cap cost per a l’usuari.
Ací podeu descarregar-vos:
Reglament que regula el servici
Modificació del reglament (BOP de 5 de febrer 2016)
NOTA INFORMATIVA: Canvi en dades fiscals
Documentació:
- Sol·licitud de teleassistència domiciliària
- Informe social
- Autorització a l'empresa
- Contactes de la persona usuària
- Consentiment informat
- Comunicació canvi de domicili
- Comunicació de baixa
- Comunicació de desistiment
Si necessiteu més informació, podeu consultar les preguntes freqüents.