Projectes Técnics

Funcions:
El Servei de Projectes Tècnics és responsable de la planificació, gestió i direcció de la conservació, manteniment i obres d'adequació i millora dels edificis i instal·lacions dependents de la Diputació de València. Així com de prestar el suport tècnic que demanden altres servicis i unitats de la Corporació, com ara l'elaboració de plecs tècnics, estudis immobiliaris de mercat, valoracions, informes tècnics i urbanístics, la gestió tècnica de la telefonia mòbil i la gestió de convenis i programes de col·laboració amb altres institucions i administracions públiques en matèria de manteniment i conservació d'edificis.
Les dites funcions s'exercixen per mitjà de l'acció coordinada de les dos seccions que ho integren, la Secció de Projectes Tècnics de Manteniment i la Secció de Projectes Tècnics de Patrimoni. Des de la Secció de Projectes Tècnics de Manteniment es planifiquen les inspeccions i es programa i gestiona el manteniment integral dels edificis i instal·lacions de la Diputació de València, de la seua propietat, cedits per altres administracions o arrendats per la Corporació, en els seus vessants d'explotació, manteniment preventiu, manteniment correctiu, manteniment tecnicolegal i treballs diversos. També es gestionen els treballs d'adequació de les construccions i instal·lacions existents a les diferents normatives en vigor i a les necessitats sorgides en la Corporació que, per la seua quantia, puguen ser duts a terme des d'un contracte de manteniment integral. Contracte que inclou a 43 edificis de la Diputació. També es planifica i gestiona la certificació energètica dels edificis i la gestió completa d'aquells projectes d'instal·lacions que s'escometen de forma aïllada.
Des de la Secció de Projectes Tècnics de Patrimoni es planifiquen i gestionen: Els estudis previs d'immobles, els encàrrecs relatius a la redacció de projectes arquitectònics, d'activitat i d'excavacions arqueològiques, la seua supervisió i aprovació. Els encàrrecs de direcció d'obra. El seguiment i control de la realització de les obres, la seua recepció provisional, liquidació i recepció definitiva. La realització d'inspeccions periòdiques d'edificis encaminades a l'emissió dels Informes d'Avaluació d'Edificis. El manteniment de la planimetria existent dels immobles en sòl urbà i urbanitzable no afectes a l'Àrea de Carreteres. Gestió del manteniment de les parcel·les urbanes en condicions de seguretat, salubritat, ornament públic i decor exigides en la normativa urbanística. Elaboració de plecs, projectes de parcel·lació, valoracions i informes tècnics i urbanístics.
![]() |
Persones | Consulteu ací la relació del personal del servei de Projectes Tècnics. |
![]() |
Organigrama | Consulteu ací l'organigrama del servei de Projectes Tècnics. |
![]() |
Responsable | Consulteu ací les dades del responsable del servei. |
![]() |
Diputat | Sr. Ricardo Gabaldón Gabaldón. Vegeu-ne més |
Avisos d'incidències:
- e-mail: manteniment@dival.es
- telèfon: 963.883.925
- fax: 963.883.927