Descripció
Missió: el Servici de Gestió Informàtica i Organització (SGIO) es fa càrrec dels processos de gestió i comunicació d'informació als ciutadans, ajuntaments i unitats de la Diputació; dels processos d'implantació i funcionament dels sistemes de tecnologies de la informació i les comunicacions, i de la millora dels procediments de gestió de les unitats de la Diputació i dels ajuntaments.
Visió: És un servici organitzat, coordinat, innovador, adaptatiu, proactiu i orientat a les necessitats i expectatives dels nostres clients.
Línies estratègiques: Les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) són l'element fonamental per a la modernització de l'administració local.
Missió: el Servici de Gestió Informàtica i Organització (SGIO) es fa càrrec dels processos de gestió i comunicació d'informació als ciutadans, ajuntaments i unitats de la Diputació; dels processos d'implantació i funcionament dels sistemes de tecnologies de la informació i les comunicacions, i de la millora dels procediments de gestió de les unitats de la Diputació i dels ajuntaments.
Visió: És un servici organitzat, coordinat, innovador, adaptatiu, proactiu i orientat a les necessitats i expectatives dels nostres clients.
Línies estratègiques: Les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) són l'element fonamental per a la modernització de l'administració local.
La tasca del SGIO s’ha centrat en quatre línies estratègiques: augmentar l'activitat en els ajuntaments, millorar els servicis als nostres clients, contribuir a la modernització de les unitats amb criteris de qualitat i orientació a la satisfacció dels nostres clients, i impulsar la consolidació de la cultura i els mecanismes de gestió de qualitat en el servici.
Línia estratègica 1
Incrementar l'activitat del servici dut a terme en els ajuntaments
Línia estratègica 2
Millorar el servici prestat a tots els clients del SGIO (unitats de la Diputació, ajuntaments i ciutadans) .
Línia estratègica 3
Impulsar la modernització de les unitats de la corporació
Línia estratègica 4
Impulsar la consolidació de la cultura i els mecanismes de gestió de qualitat en el servici