La Diputació presenta la campanya «El teu comerç parla en valencià»

La Diputació de València ha presentat l'1 de març la campanya El teu comerç parla en valencià, perquè el valencià és marca de qualitat, adreçada a establiments comercials, bars, restaurants i negocis en general dels municipis de les comarques de València.

En la roda de premsa de presentació han intervingut la vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó, el diputat de Cultura, Xavier Rius, i la cap de la Unitat de Normalització Lingüística, Immaculada Cerdà. La campanya incorpora tota la senyalització obligatòria («lavabos», «magatzem»…), a més d’adhesius i plaques amb informació complementària (horaris, espenteu/estireu…) i lemes de foment de l’ús del valencià (Endavant, l’atenem en valencià i Retolar en valencià, senyal d’identitat). Aquesta constitueix la segona edició, corregida i ampliada, d’una campanya implementada l’any 2009 i que ara millora amb un disseny de Pablo Ejarque i una campanya de publicitat orientada als comerciants i usuaris dels establiments.