Nous cartells i etiquetes de Rebaixes per a enguany

Ja es poden mostrar els nous cartells de la campanya de Rebaixes que la Diputació de València fa en col·laboració amb una sèrie d'ajuntaments. 

Aquests cartells es repartiran a partir del mes de novembre als municipis de la província de València que han sol·licitat l'assistència en matèria lingüística. 

Altres municipis els podran posar a l'abast dels comerços en el mes de juliol pel fet de ser entitats implicades en l'elaboració dels cartells.

Els cartells han estat dissenyats i il·lustrats per Pablo Ejarque, que s'ha inspirat en l'estil d'il·lustració clàssic dels anys 50 i vol expressar la idea del gaudi de les compres en època de rebaixes, el passeig comercial com a cosa lúdica. Pablo Ejarque és l'autor del darrer cartell de la Fira Expojove de València 2015 i de la portada de FaceBook del mes de juny de 2016 de l'Espai Rambleta. Podeu veure altres treballs d'aquest dissenyador i il·lustrador en la seua web www.pablus.es.

S'han elaborat en col·laboració amb l' Escola d'Art i Superior de Disseny de València , en base al conveni que aquesta té amb la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

Entitats que hi participen

Agències de Promoció del Valencià dels ajuntaments d'Alaquàs, l'Alcúdia, Algemesí, Alzira, Benicarló, Burjassot, Carcaixent, Carlet, Dénia, Elx, Manises, Massamagrell, Mislata, Moncada, Nules, Onda, Paiporta, Petrer, la Pobla de Vallbona, Sagunt, Santa Pola, Silla, Sueca, Tavernes de la Valldigna, Torrent, Vinaròs, Xirivella, Xixona i la Diputació de València.

 

Destinataris
Comerços minoristes, especialment de roba i calcer.

 

Campanya coordinada per les oficines de promoció del valencià de Mislata, de Moncada i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.