Oliva ofereix als seus visitants platges de qualitat i activitats de turisme actiu
Oliva promou en la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2016, una oferta turística que, en paraules de l'alcalde David González «presenta com a gran novetat l'aposta per les activitats relacionades amb el turisme actiu, ja que el nostre municipi disposa d'un entorn natural privilegiat per a la pràctica d'esports nàutics, golf, hípica i cicloturisme, entre uns altres».
«Tot açò complementa els nostres actius turístics com són les magnífiques platges, el Parc Natural del Marjal, el Manantial Natural de la Font Salada i altres espais naturals i urbans com el centre històric, els quals faran de la seua estada una experiència única», assenyala l'alcalde, qui fixa el seu objectiu a «diversificar l'oferta per a mantenir la ciutat viva turísticament parlant durant tot l'any».
En l'espai d'Oliva estan presents representants d'empreses turístiques de la ciutat que, al costat de la delegació de Turisme, ofereixen informació sobre l'oferta global del municipi.
Una altra de les novetats és la presència en l'estand d'una màquina interactiva que difon en xarxes socials, en temps real, imatges i fotografies dels visitants amb un fons que representa a la ciutat d'Oliva. A més, es projecta material audiovisual i s'ofereix una nova guia turística confeccionada per a l'ocasió.
Pavelló 7 de la Fira
L'oferta que presenta el Patronat Provincial de Turisme sota la marca València Turisme València es pot visitar al pavelló 7 de la fira, a l'espai dedicat a la Comunitat Valenciana.
La diputada de Turisme, Pilar Moncho explica que «la presència de la Diputació de València en Fitur 2016 serveix per a promoure l'oferta turística global dels pobles i comarques i donar a conéixer al mercat nacional i internacional els nostres principals productes turístics».
«Des del Patronat es mostra principalment l'oferta de sol i platja i d'interior però a més, apostem per potenciar el turisme gastronòmic, el turisme cultural i el turisme actiu i de naturalesa», destaca Moncho.
Dues àrees temàtiques
En Fitur 2016, el Patronat promou els principals productes turístics de la província de València en dues grans àrees temàtiques: turisme de sol i platja i turisme d'interior.
En la zona de sol i platja participen les localitats del Puig de Santa Maria, Sueca, Xeraco, Puçol i la Mancomunitat de la Valldigna i en la zona d'interior mostren la seua oferta els municipis d'Algemesí, Alzira, Ayora, Bétera, Buñol, Chiva, Cofrentes, Llíria, Ontinyent, Requena, Riba-roja de Túria, Utiel, Xàtiva i la Mancomunitat de la Vall d’Albaida.
A més, l'estand de València Turisme disposa de la presència destacada dels municipis de Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d’en Berenguer.