La Comunitat Valenciana participa en Fitur 2013 en un espai únic per a totes les marques turístiques

 

El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, ha assistit este matí a la presentació del nou disseny de l’estand de la Comunitat Valenciana en Fitur 2013.

 

En l’acte, presidit pel conseller de Turisme, Máximo Buch, s’ha mostrat el nou estand dedicat a la Comunitat Valenciana i a les seues marques turístiques València, Terra i Mar, Castelló Mediterrani, Costa Blanca, Turisme València i Benidorm.

 

Máximo Buch ha destacat que «Fitur és una gran oportunitat per a presentar la Comunitat Valenciana d’una manera diferent, per línies de productes. L’espai és menor que altres anys però l’efectivitat serà major a l’apostar per la venda directa dels productes de les marques turístiques davall un mateix paraigua, la Comunitat Valenciana».

 

 

El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, ha assistit este matí a la presentació del nou disseny de l’estand de la Comunitat Valenciana en Fitur 2013.

 

En l’acte, presidit pel conseller de Turisme, Máximo Buch, s’ha mostrat el nou estand dedicat a la Comunitat Valenciana i a les seues marques turístiques València, Terra i Mar, Castelló Mediterrani, Costa Blanca, Turisme València i Benidorm.

 

Máximo Buch ha destacat que «Fitur és una gran oportunitat per a presentar la Comunitat Valenciana d’una manera diferent, per línies de productes. L’espai és menor que altres anys però l’efectivitat serà major a l’apostar per la venda directa dels productes de les marques turístiques davall un mateix paraigua, la Comunitat Valenciana».

 

Enguany, totes les marques de la Comunitat Valenciana compartiran un espai comú de 1.643 metres quadrats, en el pavelló 7 del recinte firal, davall una nova filosofia de la promoció del turisme.

 

L’estand es dividix en quatre mòduls que alberguen les marques turístiques de la Comunitat de València i zones comunes com la plaça central per a realitzar activitats, zona gastronòmica, zona de premsa i zona de negocis.