Cartells de Rebaixes 2015
Cartells de 24,5 x 68,5 cm en dos formats (vertical i horitzontal) amb la paraula «rebaixes» com a reclam publicitari. La campanya també inclou unes etiquetes de 5 x 11 cm amb els lemes «Abans» i «Ara» on indicar el preu anterior i el rebaixat.
Els cartells s'han inspirat en el concepte de festa i un element significatiu de la imatge de València. L'ús de les flors remet a la idea de celebració, de vida i alegria. S'ha escollit, per a tal fi, la flor de taronger que a tots ens evoca valors de tradició valenciana.
S'han elaborat en col·laboració amb l' Escola d'Art i Superior de Disseny de València , en base al conveni que esta té amb la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.
Autora del disseny: Anna Romeu
Entitats que hi participen
Agències de Promoció del Valencià dels ajuntaments d'Alboraia, l'Alcúdia, Algemesí, Alginet, Alzira, Burjassot, Carlet, Manises, Mislata, Moncada, Nules, Onda, Silla, Sueca, Tavernes de la Valldigna, Torrent, Vinaròs, Xixona i la Diputació de València.
Destinataris
Comerços minoristes, especialment de roba i calcer.
Campanya coordinada per l'Oficina de Promoció Lingüística de Mislata i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.
Edicions anteriors
Cartells i etiquetes Rebaixes 2014