Puçol aposta per donar-li vida al seu casc antic i potenciar el seu paratge natural
L'alcalde de Puçol, Enric Esteve, ha valorat les reunions que està mantenint en Fitur amb els professionals del sector, algunes d'elles ja programades amb antelació pels agents de desenvolupament local del municipi i unes altres que van sorgint en el context de la fira.
Esteve ha explicat que Puçol ha acudit a presentar la seua oferta sota el lema “Entre mar i muntanya”, ja que disposen d'una bandera blava que acredita la qualitat de les seues platges, i d'altra banda tenen una gran zona que no és costanera i està per explotar.
El primer edil de Puçol ha comentat que “l'espai natural que tenim en la muntanya és un paisatge excepcional i volem donar-li vida, hem invertit en açò i ara toca promocionar-ho i que comence a produir perquè para açò hem invertit molts diners en açò”.
D'altra banda, Esteve ha avançat en Fitur que també van a oferir com a reclam turístic el casc antic del municipi per al que han editat una guia perquè “encara que és xicotet té una gran història i és molt potent”.
La valoració de l'alcalde respecte al moment turístic de Puçol és de millorar el paratge natural que abans era com “un polvorí” i que compte amb un aula de naturalesa i estudiar la possibilitat que aculla un alberg o campament per al que l'ajuntament ja està sentint propostes que puguen gestionar-ho.
Pavelló 7 de la Fira
L'oferta que presenta el Patronat Provincial de Turisme sota la marca València Turisme València es pot visitar en el pavelló 7 de la fira, dins de l'espai dedicat a la Comunitat Valenciana.
La diputada de Turisme, Pilar Moncho explica que “la presència de la Diputació de València en Fitur 2016 serveix per a promocionar l'oferta turística global dels pobles i comarques i donar a conèixer al mercat nacional i internacional els nostres principals productes turístics”.
“Des del Patronat es mostra principalment l'oferta de sol i platja i d'interior però a més, apostem per potenciar el turisme gastronòmic, el turisme cultural i el turisme actiu i de naturalesa”, destaca Moncho.
Dues àrees temàtiques
En Fitur 2016, el Patronat promociona els principals productes turístics de la província de València en dues grans àrees temàtiques: turisme de sol i platja i turisme d'interior.
En la zona de sol i platja participen les localitats del Puig de Santa Maria, Sueca, Xeraco, Puçol i la Mancomunitat de la Valldigna i en la zona d'interior mostren la seua oferta els municipis d'Algemesí, Alzira, Aiora, Bétera, Bunyol, Xiva, Cofrents, Llíria, Ontinyent, Requena, Riba-roja de Túria, Utiel, Xàtiva i la Mancomunitat de la Vall d'Albaida
A més, l'estand de València Turisme compta amb la presència destacada dels municipis de Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d'en Berenguer.