La Diputació inicia les obres de reforç del ferm en la CV-380 entre Cheste i Pedralba

La Diputació de València ha iniciat esta setmana les obres de millora del ferm de la carretera CV-380, que uneix Cheste i Pedralba, actuació que s'està duent a terme dins del programa de conservació, reparació i millora de les carreteres de la demarcació de Bunyol. Els treballs es desenvolupen entre els punts quilomètrics 4,765 i 10,150, en els quals es va a procedir a reforçar tot el paviment amb l'objectiu de reparar el ferm i dotar a tot el traçat de les degudes condicions de seguretat i vialidad.

 

La Diputació de València ha iniciat esta setmana les obres de millora del ferm de la carretera CV-380, que uneix Cheste i Pedralba, actuació que s'està duent a terme dins del programa de conservació, reparació i millora de les carreteres de la demarcació de Bunyol. Els treballs es desenvolupen entre els punts quilomètrics 4,765 i 10,150, en els quals es va a procedir a reforçar tot el paviment amb l'objectiu de reparar el ferm i dotar a tot el traçat de les degudes condicions de seguretat i vialidad.

 

Per a agilitar l'execució de les obres, el tram afectat romandrà tallat al tràfic en horari laboral fins al pròxim 26 de setembre, quan està previst que finalitze l'actuació. Durant aquest temps, l'àrea de Carreteres de la Diputació recomana com a itineraris alternatius la CV-50 i la CV-370, per Vilamarxant, o bé la connexió per l'oest a través de la CV-384 i la CV-381.

 

Al llarg del present any la Diputació de València té previst invertir un total de 2.876.000 euros en la conservació i manteniment en les carreteres de la demarcació de Bunyol, que comprèn tots els municipis de la comarca de la Foia de Bunyol-Xiva, a més de Loriguilla, Picassent, Alcàsser, Turís, Real, Montroi, Montserrat, Millars i Corts de Pallàs.

 

Tal com ha detallat el diputat de Carreteres, Pablo Seguí, d'aquesta inversió, prop d'1,2 milions d'euros es destinen a l'execució de tasques de conservació ordinària i ajuda a la mobilitat, tals com a senyalització i abalisament, neteja de cunetes, segat de marges o eliminació d'obstacles en la via. La resta és per a obres de conservació extraordinària, que inclouen reparació i reforç de ferms, estabilització de talusos i renovació de senyalització, entre unes altres, així com al desenvolupament d'actuacions de millora de les condicions funcionals i de seguretat de la via.