Bloguers turístics promocionen l'oferta de Cullera i Gandia

 

El Patronat Provincial de Turisme ha organitzat el blogtrip #valenciaterraimar del 24 al 26 d'abril amb l'objectiu de promocionar l'oferta del litoral dels municipis de Cullera i Gandia.

 

El Patronat ha preparat, amb la coŀlaboració dels ajuntaments de Cullera i Gandia i de distintes empreses del sector turístic de les dos ciutats, un ampli programa d'activitats amb degustacions gastronòmiques i visites turístiques guiades.

 

Durant els dies 24, 25 i 26 d'abril, els bloguers coneixeran in situ l'oferta cultural i de sol i platja de Cullera, on realitzaran un passeig en catamarà, visitaran el castell, la torre Major, el Museu de l'Arròs i la zona dels arrossars, i degustaran els seus arrossos.

 

A Gandia els participants descobriran l'oferta nàutica amb l'activitat de parasailing, l'oferta cultural de la ciutat vinculada a la ruta dels Borja i l'oferta gastronòmica, en què destaca la fideuà de Gandia.

 

Més de 200.000 seguidors en Twitter

La iniciativa compta amb la participació de bloguers turístics i dinamitzadors de les xarxes socials, que sumen entre tots més de 200.000 seguidors en Twitter.

 

Concretament, participen Victoria MDQ, El Aderezo, Laura RS, Guía Repsol i Gastronomía y Cía.

 

Guía Repsol(@guiarepsol) és una de les guies turístiques i gastronòmiques més prestigioses d'Espanya, té la seua versió 2.0 amb perfils en Facebook, Twitter i Instagram. Gastronomía y Cía (@gastronomiaycia), que compta amb més de 150.000 seguidors en Twitter i quasi 1.100.000 visitants únics al mes en el seu blog, està considerat com a un dels millors blogs de gastronomia en parla hispana.

 

Jesús Miguel García (@eladerezo) porta avant el blog El Aderezo dins de la comunitat de blogs de la revista ¡Hola!. Compta amb més de 20.000 seguidors en Twitter i més d’11.000 en Facebook. María Victoria Rodríguez(@victoriamdq), coordinadora del prestigiós portal turístic Diari del Viatger i directora del no menys reconegut blog El Próximo Viaje, és una referència en el món dels blogs de turisme a Espanya.

 

Laura Rodríguez (@viajeatardecer) és la responsable del blog Viaje al Atardeceri compta amb una dilatada trajectòria en el sector turístic. A més, els responsables deYos Continguts (@YosContenidos) tindran el desafiament de generar contingut audiovisual a través de dispositius mòbils per a poder compartir durant el blogtrip.

 

S'espera que es realitzen milers de mencions en les xarxes socials sobre el destí de la província de València a través de blogs, Twitter, Instagram i Facebook a través del hashtag #valenciaterraimar.

 

El Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar està present en les xarxes socials: en Facebook, amb més de 14.000 fans; en Twitter, amb més de 1.100 seguidors; en Instagram, i en YouTube.

 

Amb este blogtrip, València, Terra i Mar fa un pas més per a promocionar els productes turístics de la província de València en les xarxes socials.