Acord marc per als serveis socials i ambientalment responsables de serveis postals de carta certificada i ordinària, enviaments publicitaris i paquets postals
La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de serveis postals de carta certificada i ordinària, enviaments publicitaris i paquets postals per a les entitats locals adherides a la Central de Compres, la Diputació de València, si és el cas, i el Consorci Provincial de Bombers.
La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de serveis postals de carta certificada i ordinària, enviaments publicitaris i paquets postals per a les entitats locals adherides a la Central de Compres, la Diputació de València, si és el cas, i el Consorci Provincial de Bombers.
La carta informativa de la diputada delegada de la Central de Compres i les instruccions per a adjudicar el contracte basat en l'Acord marc es troben penjades en la Plataforma de Compres en Línia de la Central. https://compras.dival.es/inicio.do
La sol·licitud d'informació per a la contractació basada en aquest acord marc l'hauran de descarregar des de la Seu Electrònica :
https://www.sede.dival.es/opencms/opencms/portal/index.jsp?opcion=lista…
Per a qualsevol dubte o aclariment remeteu un correu-e a: central@dival.es