Acord marc per al subministrament de MOBILIARI D’OFICINA OPERATIU, DE DIRECCIÓ I CADIRAT

Expedient 47/23/CSI

La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de mobiliari d’oficina operatiu, de dirección i cadirat per als organismos adherits a la central de compres i a la Diputació de València,si escau.

Expedient 47/23/CSI

La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de mobiliari d’oficina operatiu, de dirección i cadirat per als organismos adherits a la central de compres i a la Diputació de València,si escau.

La carta informativa de la diputada delegada de la Central de Compres i les instruccions per a adjudicar el contracte basat en l'Acord marc es troben penjades en la Plataforma de Compres Online de la Central. https://compras.dival.es/inicio.do

El sol·licitud d'informació per a la contractació basada en d'aquest acord marc l'hauran de tramitar “sol·licitud d’ informació de subministrament de mobiliari” :

  • Si es tracta d’una entitat jurídica ( societats mercantils, consorcis, fundacions …) des de la Seu electrónica

             https://www.sede.dival.es/opencms/opencms/portal/index.jsp?opcion=listadoTematico&tema=/COMPRAS/

  • Si es tracta d’ una entidad entitat local ( Ajuntaments, entitats locals menors, mancomunitats …) a través de la carpeta ajuntament:

           https://www.sede.dival.es/carpetaayuntamiento/front/init.do;jsessionid=68F7082E5BBADDF716DBEEC5796B90EC

 

Per a qualsevol dubte o aclariment remeta mail a: central@dival.es

Data inici de presentació: 12/09/2024
Data fi de presentació: 12/09/2028