Acord marc per al subministrament de MOBILIARI D’OFICINA OPERATIU, DE DIRECCIÓ I CADIRAT
Expedient 47/23/CSI
La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de mobiliari d’oficina operatiu, de dirección i cadirat per als organismos adherits a la central de compres i a la Diputació de València,si escau.
Expedient 47/23/CSI
La Central de Compres de la Diputació de València ha formalitzat l'Acord marc de mobiliari d’oficina operatiu, de dirección i cadirat per als organismos adherits a la central de compres i a la Diputació de València,si escau.
La carta informativa de la diputada delegada de la Central de Compres i les instruccions per a adjudicar el contracte basat en l'Acord marc es troben penjades en la Plataforma de Compres Online de la Central. https://compras.dival.es/inicio.do
El sol·licitud d'informació per a la contractació basada en d'aquest acord marc l'hauran de tramitar “sol·licitud d’ informació de subministrament de mobiliari” :
- Si es tracta d’una entitat jurídica ( societats mercantils, consorcis, fundacions …) des de la Seu electrónica
https://www.sede.dival.es/opencms/opencms/portal/index.jsp?opcion=listadoTematico&tema=/COMPRAS/
- Si es tracta d’ una entidad entitat local ( Ajuntaments, entitats locals menors, mancomunitats …) a través de la carpeta ajuntament:
Per a qualsevol dubte o aclariment remeta mail a: central@dival.es