València Turisme acudeix al Saló Internacional B-Travel de Barcelona amb l'accent posat en la llum de les comarques

El Patronat de Turisme de València participa des de demà  fins al diumenge 24 de març en el Saló Internacional de Turisme B-Travel 2019 de Barcelona.

 

València Turisme, marca turística del patronat, portarà els productes turístics dels municipis i comarques valencians relacionats amb el turisme actiu, el turisme gastronòmic i el turisme cultural, al públic general i professional assistent a la fira, dins de l'estand de la Comunitat Valenciana.

 

Els nous productes turístics del Patronat pivoten entorn del lema “Try València. The bright side of life” i posen l'accent en la llum única del territori valencià, el caràcter genuí, el clima i la gastronomia autòctones.

 

El Patronat de Turisme de València participa des de demà  fins al diumenge 24 de març en el Saló Internacional de Turisme B-Travel 2019 de Barcelona.

 

València Turisme, marca turística del patronat, portarà els productes turístics dels municipis i comarques valencians relacionats amb el turisme actiu, el turisme gastronòmic i el turisme cultural, al públic general i professional assistent a la fira, dins de l'estand de la Comunitat Valenciana.

 

Els nous productes turístics del Patronat pivoten entorn del lema “Try València. The bright side of life” i posen l'accent en la llum única del territori valencià, el caràcter genuí, el clima i la gastronomia autòctones.

 

També acudeixen al Saló B-Travel de Barcelona, com a co-expositors, els municipis de Xàtiva, Sueca, Cullera, Oliva, Gandia, El Puig de Santa Maria, Sagunt, Canet d'en Berenguer,  Requena i Alboraia, així com les empreses Horta Viva, Quicksail i l'associació Ruta del vi Utiel-Requena.

 

En aquest Saló Internacional del Turisme estan presents organismes oficials de promoció turística estatals i internacionals, agències de viatge i majoristes, companyies de transport, turisme cultural, complements de viatge, premsa especialitzada, formació i serveis turístics, nàutica,càmping i caravàning, turisme actiu, gastronomia, turisme LGTB (Pink córner), Mad travellers, creuers, turisme esportiu, enoturisme, etc.

 

La Comunitat Valenciana és la tercera destinació viatgera del mercat català, amb una quota del 4,1% dels viatges i també la tercera destinació vacacional en l'època estival.