El Patronat de Turisme informarà de Fitur amb aplicacions per a mòbils inteŀligents i tauletes
El Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar posarà en marxa en Fitur 2013 una aplicació informàtica per a telèfons intel·ligents (smartphones) i tauletes que oferirà informació de les principals novetats turístiques de la província de València.
L'app, creada amb el nom de província de Valencia-Fitur 2013, també informarà de les múltiples activitats que es duran a terme, del 30 de gener al 3 de febrer, en l'espai expositiu de la marca turística València, Terra i Mar.
Els usuaris poden descarregar-se l'aplicació de València, Terra i Mar tant en dispositius mòbils d'Android com d’Apple.
L'aplicació informàtica comptarà amb diversos apartats dedicats a l'estand de València, Terra i Mar en Fitur, les ofertes turístiques dels municipis de la província de València, l'agenda amb les activitats i esdeveniments que es duguen a terme durant els dies del certamen, notícies i un enllaç directe al portal turístic www.valenciaterraimar.org.
Quiosc virtual
A més, el Patronat Provincial de Turisme disposa d'una nova eina, per a smarphone i tauleta, el «Quiosc Virtual València, Terra i Mar». En ella podrem trobar les publicacions realitzades pel Patronat i que actualment s'editen en paper, però amb la comoditat de poder descarregar-les en el dispositiu mòbil i fer ús d'elles en qualsevol moment.
L'aplicació comptarà a l’inici amb tres publicacions virtuals dels municipis de Gandia, Cullera i Xàtiva, per a posteriorment anar afegint-hi la resta de publicacions en general.
València Terra i Mar social
Estes aplicacions són un instrument clau, junt amb l'activitat de València, Terra i Mar en les xarxes socials, per a la promoció i difusió de l'oferta turística dels municipis de la província de València.
El Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar està present en les xarxes socials més importants, amb l'objectiu de transmetre als seguidors les novetats turístiques de la província de València i, al mateix temps, establir noves estratègies de promoció, a través d'accions de social màrqueting.
Concretament, València Terra i Mar està present en Facebook (http://facebook.com/valenciaterraimar) amb més de 13.000 seguidors, Twitter (@valterraimar), amb més de 800 seguidors i a més, compta amb el blog turístic http://blog.valenciaterraimar.org.