El Patronat Provincial de Turisme promociona l’oferta turística valenciana a Londres

El Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar participa, un any més, en el certamen turístic «World Travel Market» (WTM) de Londres, del 4 al 7 de novembre.

 

La marca turística València, Terra i Mar participa de la mà de l’Agència Valenciana del Turisme, dins de l’estand de Turespaña, amb la resta de marques de la Comunitat Valenciana.

 

El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, ha destacat que «es tracta d’un dels certàmens principals del sector que reunix compradors i venedors de tot el món i de tots els sectors del turisme i oferix l’oportunitat única de reunir-se, establir contactes, negociar i dur a terme activitats comercials».

 

El Patronat Provincial de Turisme du l’oferta de la província de València, tant de costa com d’interior, en la qual destaquen els productes de sol i platja, cultural i de salut.

 

Promoció del turisme enoturístic

 

En esta edició, el Patronat Provincial de Turisme i la Cambra de Comerç, junt amb quatre cellers valencians, presenten l’oferta enoturística de la província de València.

 

Concretament, assistixen els cellers Dominio de la Vega, Chozas Carrascal, El Celler del Roure (Moixent) i Los Frailes (Fontanars dels Alforins), per a promocionar els productes de les zones de la DO Utiel Requena i de la DO València en «Terres dels Alforins». També assistirà el president de la Ruta del Vino Utiel-Requena, Luis Gil Orozco.

 

Durant el dimarts 5 de novembre, els cellerers mantindran reunions amb els principals tour operadors i participaran en reunions ràpides de treball per a presentar la seua destinació.

 

Els cellers oferiran visites guiades, tasts de vi i allotjament, així com la seua oferta complementària: turisme gastronòmic, actiu, rural i cultural.

 

La «World Travel Market», en la qual enguany participen 5.000 expositors de 184 països, és una fira destinada únicament als professionals del sector turístic.