Los municipios valencianos cierran acuerdos comerciales con touroperadores en Fitur

El Patronat Provincial de Turisme participa a Fitur, promocionant els principals productes turístics de la província de València, fins al diumenge 1 de febrer.

 

En esta edició s’està registrant una major afluència de visites de professionals a l’estand de València, Terra i Mar, respecte a anys anteriors.
Les destinacions valencianes principals estan tancant acords comercials amb agències de viatge majoristes nacionals i internacionals, de cara a la campanya 2015. Gandia ha tancat acords amb vint-i-dos agències de viatge majoristes, amb l’objectiu de rebre turistes del mercat holandés i escandinau (nacional i internacional). A més, Gandia ha presentat la instal·lació de l’onada artificial en l’arena per al pròxim estiu flow house i el nou itinerari eqüestre. Per a la localitat de Cullera, esta edició de Fitur és una de les més productives dels últims anys, amb una major presència de professionals del sector interessats pels productes turístics de Cullera. Este municipi ha obert noves línies de treball i ha mantingut nombroses reunions i contactes amb agències de viatge majoristes nacionals i internacionals per a captar nous mercats, com el xinés. En el mostrador d’Oliva també ha augmentat el nombre de visitants professionals per a reunir-se amb les empreses del municipi que participen directament a Fitur i venen els seus productes. En el mostrador de Xàtiva destaca l’èxit que està tenint entre els visitants la nova aplicació de visita en 360º del Castell de Xàtiva i l’interés dels operadors del sector en la destinació de Xàtiva, per la seua proximitat a València i les excel·lents comunicacions. La resta de municipis presents a la fira també estan rebent una gran afluència de visitants els primers dies de la fira i estan fent contactes amb professionals del sector, que esperen fructifiquen de cara a les campanyes de Setmana Santa i estiu del 2015.