La mostra dels germans Grimm tanca amb més de 4.300 visites en un mes
El Museu Valencià de la II·lustració i la Modernitat (MuVIM) tanca demà una de les seues exposicions més populars sobre la col·lecció d’il·lustracions dels contes i llegendes dels germans alemanys Jacob i Wilhelm Grimm.
La recopilació de fotografies i panells exposats en l’antesala del museu de la Diputació de València va tancar la programació cultural del 2012 i va continuar exposada durant els primers dies de gener amb les escenografies dels contes més populars com «El flautista d’Hamelín», «Ventafocs», «Caputxeta Roja» o «Blancaneus», així com altres menys coneguts, com ara «El nano ballarí» o «Joan sense por».
El Museu Valencià de la II·lustració i la Modernitat (MuVIM) tanca demà una de les seues exposicions més populars sobre la col·lecció d’il·lustracions dels contes i llegendes dels germans alemanys Jacob i Wilhelm Grimm.
La recopilació de fotografies i panells exposats en l’antesala del museu de la Diputació de València va tancar la programació cultural del 2012 i va continuar exposada durant els primers dies de gener amb les escenografies dels contes més populars com «El flautista d’Hamelín», «Ventafocs», «Caputxeta Roja» o «Blancaneus», així com altres menys coneguts, com ara «El nano ballarí» o «Joan sense por».
Tal ha sigut l’acollida d’esta col·lecció de contes populars per part del públic, que s’ha arribat a registrar més de 4.300 visitants des que el passat 13 de desembre va ser inaugurada per la diputada de Cultura de la corporació provincial, María Jesús Puchalt.
L’exposició dels Grimm, escriptors significatius per a la cultura popular, ha centrat la col·lecció en un repertori d’escenes que recopilen les històries tradicionals alemanyes i universalitzen els sentiments, lligats a la particularitat i forma de vida del poble germànic del segle xvii.
L’exposició finalitza demà en el museu per a donar pas a moltes altres més que s’inauguraran al llarg del mes de gener, com és el cas de «Reflexions del cel, meditació en la terra», «L’Havana del Flaco» o «Àsia i Àfrica, calidoscopi de pobles» de Raquel Abulaila.