Més de 30.000 internautes seguixen la Diputació des de les xarxes socials

 

El diputat de Modernització, José Manuel Haro, ha inaugurat esta vesprada la jornada «Sona la Dipu: tres anys en xarxa», en la qual 12 experts en comunicació digital i xarxes socials han explicat a unes 200 persones les noves tendències, estratègies i entorns relacionats amb Internet amb motiu del tercer aniversari del projecte La Dipuen la Xarxa.

 

 

El diputat de Modernització, José Manuel Haro, ha inaugurat esta vesprada la jornada «Sona la Dipu: tres anys en xarxa», en la qual 12 experts en comunicació digital i xarxes socials han explicat a unes 200 persones les noves tendències, estratègies i entorns relacionats amb Internet amb motiu del tercer aniversari del projecte La Dipuen la Xarxa.

 

El Museu Valencià de la Iŀlustració i la Modernitat (MuVIM) ha sigut el punt de trobada per als especialistes Óscar Delgado, Àlex Rubio, Esteban Rodrigo, Esiva Campos, Clara Soler, Francisco López, Gerson Beltrán, Jesús Gallent, Luis Calabuig, Vicente Vicens, Víctor Ronco i Isra García, que s’han reunit en el saló d’actes del museu per a aportar coneixements, experiències i noves perspectives en este àmbit.

 

El diputat Haro ha comentat durant l’acte que «durant estos tres anys s’ha treballat per a oferir un valor afegit a este projecte responent als ciutadans a través de les xarxes socials i oferint un servici d’atenció directe, ràpid i eficient».

 

«Hem aconseguit que els polítics tinguen un espai en les xarxes socials i també hem eliminat la por d’interactuar amb la societat», ha assenyalat Haro, alhora que ha reconegut sentir-se «molt iŀlusionat perquè la Diputació de València porta tres anys en la xarxa i ja hem aconseguit tindre una comunitat social de 30.000 persones en els perfils de La Dipu en la Xarxa i Diputació de València».

 

«El periodista en el context de les noves ferramentes periodístiques 2.0», «El nou escenari del màrqueting», «Liderar comunitats en línia», «El territori xarxa», «Aplicacions per als ciutadans i «De la web social a la web humana»sónalgunes de les qüestions que han analitzat els professionals congregats en el MuVIM, com a tècnics però també com a ciutadans, a fi d’avançar en el coneixement d’un mitjà en constant evolució.

 

La Dipuen la xarxa

 

La Dipuen la Xarxaés una aposta ferma de la Diputació de València que va començar fa tres anys amb l’objectiu d’aportar contingut i informació en xarxes socials.

 

Actualment,  la Diputació de València és la primera corporació provincial d’Espanya tant en el nombre de seguidors com en volum d’informació transmesa i compartida des dels diferents canals sobre activitats culturals, esportives i socials.

 

30.000 seguidors

 

Unes 30.000 persones seguixen i compartixen algunes de les diferents plataformes en què la institució provincial té presència amb els perfils La Dipu en la Xarxa i «Diputació de València»: Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, Tuenti i el Blog de la Dipu. Amés, la Diputació ha dissenyat una estratègia en xarxes socials per a diferents organismes, com València, Terra i Mar i el Servici d’Assistència i Recursos Culturals de la Diputació (SARC). També s’ha donat suport a diferents centres culturals com la Sala Parpalló, el Muvim o el Museu d’Etnologia.

 

Les plataformes han permés generar, este últim any, un 25% més de trànsit en la web de l’entitat provincial. També s’ha oferit un índex de participació i interacció activa de la comunitat d’un 24%.

redesweb.mp4
redesharo.mp3
redesdelgado.mp3