#ladipuenlared també va ser tema del moment en Twitter
La celebració dels tres anys de La Dipu en la Xarxa, que acollí una trobada professional amb 200 persones per a analitzar nous entorns, les tendències i estratègies de futur en les noves tecnologies, s’estengué per Internet i va dominar les xarxes socials, especialment Twitter.
La majoria dels tòpics populars d’esta plataforma estaven relacionats amb l’acte que se celebrà en el MuVIM i que comptà amb la presència del diputat de Modernització, José Manuel Haro, i de 12 experts en comunicació digital.
Des de les 16 h, els missatges per minut se succeïen incessantment i els comentaris es concentraven en el hashtag #sonaladipu, convertit en trending topic.
La celebració dels tres anys de La Dipu en la Xarxa, que acollí una trobada professional amb 200 persones per a analitzar nous entorns, les tendències i estratègies de futur en les noves tecnologies, s’estengué per Internet i va dominar les xarxes socials, especialment Twitter.
La majoria dels tòpics populars d’esta plataforma estaven relacionats amb l’acte que se celebrà en el MuVIM i que comptà amb la presència del diputat de Modernització, José Manuel Haro, i de 12 experts en comunicació digital.
Des de les 16 h, els missatges per minut se succeïen incessantment i els comentaris es concentraven en el hashtag #sonaladipu, convertit en trending topic.
En ells es podien llegir nombrosos comentaris dels usuaris d’esta xarxa social mentre compartien amb els assistents coneixements, experiències i noves perspectives en este àmbit: «Grans reflexions en #ladipuenlared de la mà de @360gradospress, coexistència entre mitjans tradicionals i els digitals, #sonaladipu», va comentar Inma AB1.
Francisco López felicitava la Diputació pel seu nou projecte: «Qui poguera assemblar-se un poc… Felicitats per l’esdeveniment i pels tres anys».
#ladipuenlared va ser trending topic nacional. A més, l’acte també va comptar amb la presència virtual d’uns 229 internautes.
També en Facebook
Des de la celebració de l’acte «Sona la Dipu: tres anys en xarxa», el perfil de la Diputació en Facebook ha augmentat el seu volum d’interacció amb els usuaris Un total de 22.797 internautes seguixen la Diputació des de Facebook.