La fira de turisme Interioritza-T rep milers de visitants
Milers de visitants han passat per la fira de Turisme d'Interior “Interioritza-T”, que s'ha celebrat del 5 al 7 de juliol, en l'esplanada de la Plaça de Bous de València.
Els mateixos valencians són els que més s'han interessat per l'oferta turística dels municipis d'interior de la província de València, sol·licitant informació d'allotjament, rutes turístiques i senderisme.
El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, ha ressaltat la bona acollida de la primera edició de la fira “Interioritza-T” que “ha rebut una gran afluència de públic durant tot el cap de setmana, sobretot el divendres a la vesprada i el dissabte”.
“Amb esta fira, que tornarem a celebrar l'any que ve, hem volgut acostar a la ciutat de València els atractius turístics dels destins del nostre interior per a complementar la consolidada oferta de sol i platja de la nostra província”, ha afegit Sanjuán.
Segons Sanjuán “Interioritza-T ha permés donar a conéixer al públic la variada oferta turística d'interior valenciana i continuar amb la promoció i potenciació del turisme com a gran valor econòmic i de desenvolupament, donant un nou impuls al sector turístic de la nostra província de València”.
Oferta turística d'interior
28 localitats i 8 mancomunitats i associacions de municipis han participat en la primera Fira d'Interior Interioritza-T per a mostrar i promoure la seua oferta turística de cara a l'estiu i la tardor que ve.
Concretament, han assistit els municipis d'Algemesí, Alpuente, Alzira, Ayora, Bocairent, Buñol, Camporrobles, Carcaixent, Cofrentes, Cortes de Pallars, Cheste, Chiva, Chulilla, Enguera, Genovés, Llíria, Manises, Moncada, Ontinyent, Paterna, Requena, Riba-roja del Túria, Sot de Chera, Utiel, Villargordo del Cabriol, Venta del Moro, Xàtiva i Ademuz.
A més, el certamen ha comptat amb la participació de l'associació de municipis Vale Júcar-Cabriel, Riberaturisme i les mancomunitats de la Safor, Vall d'Albaida, la Valldigna, la Costera-Canal, la Serrania i Alt Túria.
En Interioritza-t cada municipi va promocionar la globalitat de la seua oferta turística sintetitzant el millor del seu patrimoni artístic, els seus paratges naturals, la seua gastronomia, la seua artesania i la seua oferta d'allotjaments, restauració i empreses de turisme actiu i servicis turístics.