Finalitza el pla València, Terra i Mar Social Media, del Patronat Provincial de Turisme

El pla formatiu València, Terra i Mar Social Media, organitzat pel Patronat Provincial de Turisme, finalitza dijous que ve, 27 de novembre, en la sala d'actes Alfons el Magnànim de la Beneficència.

 

El programa ha format en màrqueting en línia i xarxes socialstècnics de turisme de 23 municipis i 3 mancomunitats de la província de València, durant cinc mesos, amb l'objectiu principal de millorar la seua presència en tres de les principals xarxes socials, Facebook, Twitter i Instagram.

 

El pla de formació ha oferit formació en matèria de xarxes socials, enfocada exclusivament a destinacions turístiques, i ha facilitat les pautes bàsiques per a obtindre una major retroalimentació entre destinacions.

 

En este programa formatiu han participat els municipis turístics d'Aielo de Malferit, Montesa, Sagunt, Bunyol, Bétera, Bocairent, Camporrobles, Cofrentes,Carcaixent, el Puig de Santa Maria, Énguera, Llíria, Simat de la Valldigna, Manises, Riba-roja del Túria, Andilla, Alzira, Tavernes de la Valldigna, Xàtiva, Aiora, Xest, Alboraia i Alpont, i les mancomunitats de la Vall d'Albaida, la Canal de Navarrés i la Valldigna.

 

Programa cloenda de València, Terra i Mar Social Media

Durant la jornada de cloenda del pla de formació s'oferiran conferències d'experts en màrqueting en línia i xarxes socials.

 

El Head Industry Travel de Google, Alejandro Salinas, parlarà d'innovació digital i turisme: a la cerca de l'usuari perdut i a continuació es debatrà sobre destinacions turístiques i aplicacions i comunitats en xarxes socials en dos taules redones.

 

La taula redona sobre destinacions turístiques comptarà amb la presència del director d'Andalusia Lab, José Luis Córdoba; la gerent de Turisme Ferrol, Marisa Ferrol, i el director de màrqueting de València Turisme, José Manuel Cambrer.

 

En la segona taula redona, que tractarà el tema de les aplicacions i comunitats en xarxes socials, participaran el director executiu de SocialBro, Javier Burón; el mànager d'EasyPromos, Carles Bonfill, i la mànager d'Instagramers Comunitat Valenciana, Clara Montesinos.

 

Premis Social Media

En l'esdeveniment de tancament de València, Terra i Mar Social Media també s'entregaran els premis Social Media als llocs de destinació que millor hagen treballat durant estos mesos en les distintes xarxes socials.

 

Els guardons s'entregaran en tres categories segons la xarxa social valorada: Facebook, Twitter i Instagram. En cada xarxa social hi haurà tres municipis finalistes del qual eixirà qui guanye.

 

Els premis consistiran en una subscripció de sis mesos a EasyPromos, una subscripció d'un any a SocialBro i un lot de plugins per a Instagram.