Els càmpings valencians registren un increment del 13,8% de viatgers i un 12% de pernoctacions

La Diputació de València, a través del Patronat Provincial de Turisme «València, Terra i Mar», impulsa la promoció nacional i internacional dels càmpings valencians, enguany 2014.

El Patronat Provincial de Turisme i l’Associació Valenciana d’Empresaris de Càmpings continuen la col·laboració iniciada fa més de deu anys per a impulsar els càmpings de la província i promocionar-los en les principals fires nacionals i internacionals en les que participa l’Associació de Càmpings.

El president de l’Associació Valenciana d’Empresaris de Càmpings, José Frasquet, hi ha assenyalat que «este conveni que portem firmant des de fa prou anys ens permet promocionar els càmpings valencians tant en els mercats nacionals com en els europeus».

Durant els primers cinc mesos de l’any, els càmpings de la Comunitat Valenciana han sigut la primera destinació nacional en nombre de pernoctacions. S’ha registrat tant un augment de viatgers (13,8%) com de pernoctacions (12%) respecte del mateix període de l’any anterior.

A més, s’ha incrementat la demanda nacional i l’estrangera amb un augment generalitzat dels principals emissors estrangers, com França i Alemanya.

«La campanya d’hivern en els càmpings valencians ha sigut més que acceptable, perquè hem liderat l’ocupació a nivell nacional de turisme estranger. Estem treballant molt bé en els mercats alemanys, holandesos i belgues», ha explicat Frasquet.

Respecte a les expectatives per a este estiu, Frasquet ha anunciat que «esperem una bona campanya perquè el mercat nacional comença a arrancar i el mercat europeu està ja molt consolidat a la nostra província».

El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, i el president de l’Associació Valenciana d’Empresaris de Càmpings, José Frasquet, van firmar recentment un conveni de col·laboració per a promocionar els càmpings valencians.


 

 

campings_web.mp4
campings_frasquet.mp3