La Diputació de València presenta en Fitur la campanya «Província de València, l'escapada encertada»
La Diputacióde València, a través del Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar, participarà un any més en la Fira Internacional de Turisme Fitur 2015, que se celebrarà del 28 de gener a l'1 de febrer a Madrid.
En esta edició, el Patronat Provincial de Turisme València, Terra i Mar participa amb l'eslògan «Província de València, l'escapada encertada», amb l'objectiu de transmetre l'àmplia oferta turística de la província.
La campanya, que es desenvoluparà al llarg de tot l'any, dóna a entendre que la província oferix una àmplia varietat de productes turístics: mar, platja, sol, turisme d'interior, festa, cultura, gastronomia, enologia, esports, aventura i relax.Els turistes que trien la província de València per a les vacacions o escapades encerten en la seua elecció.
En Fitur, el Patronat promocionarà els principals productes turístics de la província de València en dos grans àrees temàtiques: turisme de sol i platja i turisme d'interior.
En la zona de sol i platja participen les localitats de Puçol, el Puig de Santa Maria, Xeraco i Tavernes de la Valldigna, i en la zona d'interior mostren la seua oferta els municipis d’Algemesí, Riba-roja de Túria, Cofrentes, Ayora, Requena, Llíria i Alzira.
A més, l'estand de València, Terra i Mar comptarà amb la presència destacada dels municipis de Xàtiva, Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d'en Berenguer.
Estand València, Terra i Mar
Enguany, totes les marques de la Comunitat Valenciana compartiran un espai comú de 1.609 m2 en el pavelló 7 del recinte firal.
L'estand presenta la Comunitat Valenciana i les marques València, Terra i Mar; Castelló; Costa Blanca; Turisme València i Benidorm amb una imatge unificada i global.
El disseny de l'estand d'enguany presenta elements molt destacats en la part de dalt, amb uns sostres ondulats que simulen les onades de la mar Mediterrània i reforçats amb les línies corbes dels mostradors. Els sostres també destaquen per les imatges de gran format retroiŀluminades.El color predominant de l'estand és el blanc, que contrasta amb el sòl blau.
El mòdul de la marca turística de la província, València, Terra i Mar, comptarà amb 180 m2 per a donar a conéixer l'oferta turística de la província de València.
L'estand disposa d'espais comuns destinats a usos professionals: zona business i plaça central per a activitats, sales de premsa, presentacions i cuina en directe per a demostracions i degustacions gastronòmiques.