València Turisme promociona los arroces valencianos ante agentes de viajes y prensa de Madrid

La marca turística de la Diputació de València, València Turisme, ha promocionat els arrossos valencians davant més de 50 agents de viatges i mitjans de comunicació especialitzats a Madrid, en un workshop organitzat per Turisme Comunitat Valenciana (TCV) a través del programa Creaturisme, amb la col·laboració de València Turisme per a la presentació de València com a destinació turística i gastronòmica.


L'acció, celebrada ahir, s'emmarca en els programes d'impuls del turisme gastronòmic “Del Tros al Plat” de València Turisme i L’Exquisit Mediterrani de TCV i es va desenvolupar a través de Creaturisme, amb la participació de més de 30 empreses turístiques de la Comunitat Valenciana.

La marca turística de la Diputació de València, València Turisme, ha promocionado los arroces valencianos ante más de 50 agentes de viajes y medios de comunicación especializados en Madrid, en un workshop organizado por Turisme Comunitat Valenciana (TCV) a través del programa Creaturisme, con la colaboración de València Turisme para la presentación de València como destino turístico y gastronómico.

 

La acción, celebrada ayer, se enmarca en los programas de impulso del turismo gastronómico “Del Tros al Plat” de València Turisme y L’Exquisit Mediterrani de TCV y se desarrolló a través de Creaturisme, con la participación de más de 30 empresas turísticas de la Comunitat Valenciana.

 

Los profesionales del Club de Producto Artesanos del Arroz de Cullera fueron los encargados de las elaboraciones gastronómicas del workshop para todos los asistentes, que degustaron tres variedades tradicionales de arroz: arroz negro, arroz del señoret y arroz con verduras.