La Federació d'Hostaleria de València crea el club de producte «La ruta de l’arròs»
El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, i el president de la Federació Empresarial d'Hostaleria de València, Manuel Espinar, han firmat este matí un conveni de coŀlaboració amb l'objectiu de crear el club de producte turístic La ruta de l’arròs».
Esta iniciativa pretén impulsar l'economia local dels municipis que s’integren dins del parc Natural de l'Albufera i, concretament, les empreses de restauració, allotjament i activitats complementàries.
Ernesto Sanjuán ha comentat respecte d'això que «a través del nou club de ‘La ruta de l’arròs’, a més de revalorar la cultura i la tradició valenciana, proporcionem un nou producte turístic als visitants i promocionem el nostre cereal més internacional i tots els municipis dedicats al seu cultiu».
El diputat de Turisme, Ernesto Sanjuán, i el president de la Federació Empresarial d'Hostaleria de València, Manuel Espinar, han firmat este matí un conveni de coŀlaboració amb l'objectiu de crear el club de producte turístic La ruta de l’arròs».
Esta iniciativa pretén impulsar l'economia local dels municipis que s’integren dins del parc Natural de l'Albufera i, concretament, les empreses de restauració, allotjament i activitats complementàries.
Ernesto Sanjuán ha comentat respecte d'això que «a través del nou club de ‘La ruta de l’arròs’, a més de revalorar la cultura i la tradició valenciana, proporcionem un nou producte turístic als visitants i promocionem el nostre cereal més internacional i tots els municipis dedicats al seu cultiu».
Per la seua banda, Manuel Espinar ha assenyalat que «el conveni firmat hui permetrà posar en valor tota la cultura gastronòmica relacionada amb l'arròs de les comarques que rodegen el perímetre de l'Albufera.Ja hem començat este projecte per a fer conéixer l'arròs, des de la seua producció fins a l'elaboració en el restaurant».
Un procés en set fases
El projecte desenvoluparà en els pròxims mesos set fases per a aconseguir la implementació d'un club de creació d'un producte. En la primera fase es determinaran els objectius del club de producte turístic; en la segona, s'analitzarà la potencialitat del club; en la tercera, s'identificaran els socis i agents involucrats; en la quarta, es definirà l'oferta de productes i servicis; en la cinquena, es dissenyarà l'estructura, composició i elements de gestió; en la sisena, s'analitzarà la viabilitat econòmica i el model de gestió, i, en la setena i darrera fase, es desenvoluparà el pla d'actuacions per a la posada en marxa del club de producte turístic.