JORNADA DE QÜESTIONS RELATIVES A LA DOCUMENTACIÓ NECESSARÌA PER A L' OBLIGATORIA IMPLANTACIÓ DEL SISTEMA INTERN D'INFORMACIÓ DE LES ENTITATS LOCALES (BUSTÍA DE DENUNCÍES INTERNES).
Objectius de la jornada: Donar a conéixer la diferent documentació elaborada per la Diputació de València, resolució de dubtes i qüestions jurídiques.
Destinataris: Secretaris/àries habilitats/des i tècnics/ques responsables d'ajuntaments de menys de 10.000 habitants i entitats locals menors.
Lloc d'impartició: Comunitat d'Aprenentatge del Servei de Formació de la Diputació de València.
Data i horari de realització: Dilluns 20 de novembre de 2023, d'11.30 a 14 h.
Docents: Malena Ramírez (Cap del Servei de Transparència, Govern Obert i Participació de la Diputació de València), Miguel Torres (Cap de Secció de Fiscalització del Servei d’Intervenció de la Diputació de València), Raúl Peñalver (Tècnic del Servei de Secretaria General de la Diputació de València).
Inscripcions: Fes clic en este enllaç.